måndag 11 januari 2010

11 Januari 2010

*pust*
Idag blev det att gå upp tidigt...Eller ja tidigt för mig...he he he...Mamma och Johanna kom vid 10 och hämta upp mig...Så åkte vi till Arbetsförmedlingen och lämna papper och sen i väg och handla lite...Var först på det där ja för mig nya stället Bolagret där jag köpte lite presenter till Katarina och Danielle...Och sen var vi på Rusta...Där hitta jag värsta fina mattan i svart med lila och vita ringar på...Passa jätte bra i rummet vid soffan...Sen köpte jag örngott, Tränings dress, tränings bok, en dörr matta och säkert nåt mer som jag glömt...he he he...Var en snabbisWillys oxå och köpte lite mat...Sen åkte vi till Jysk och där hitta jag ett grönt lakan till min säng kommer nog passa bra till mitt röda påslakan set...Värsta julkänslan juu...
Anledningen till att vi skulle åka och handla var att jag ville ha ett dusch draperi...Men jag handla allt annat UTOM det kändes det som...he he he...
Sen hem och lasta av allt och fixa mig lite och sen ner till stan och träffa Ulrika....Det var verkligen svårt att gå i alla affärer och inte handla en massa saker...Hitta bla ett par skiiiit fina skor jag bara vill ha....Kosta bara 199kr...Men det får vänta lite...Köpte i alla fall en kalender och en penna...Det behövdes ju....Sen gick vi hem till mig och fixa pannkakor och snacka lite skit...
Allt som allt har det varit en jätte bra dag....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar