tisdag 12 januari 2010

12 Januari 2010

Idag har jag spenderat dagen hos Ida...Lekt med Melindo en massa...Och tagit drygt 60 kort på henne...he he he...Var roligt...Hon är alltid så glad att se mig...Även om det kan ta ett tag i mellan att vi ses..Ska bli roligt sen när hon blir äldre och man kan verkligen leka med henne...Och sen när sommaren kommer och man kan vara ute i sandlådan..Mest för att jag tycker det är roligt...Melindo får va min ursäkt...he he he... annars har jag inte gjort så mycket...Eller jo var förbi Lucky7 och kolla vad dom skulle ha för att tatuera mig bakom örat...Först var dom jätte osäkra på om det skulle funka eftersom det ska var så litet och tunna sträck...Men sen så sa han att det kommer kosta 1000 kr....Faan 1000 spänn för den där lilla...Man blir ju nästan rädd för hur dyrt saker har blivit...Men jag vet ju att om jag gör den där kommer den bli bra...Dom är ju väldigt ordentliga och duktiga...Men ändå 1000 kr kan jag göra sååå mycket annat roligt för...Men jag är ju sååå sugen på den där...Sjukt vad man blir beroende av att tatuera sig...Har man gjort en så är man fast...Suget efter en ny är jätte starkt..Men men...Vi får se hur det blir....
Här kommer några av bilderna jag tog idag...








Ida, Melindo och Jag



Jag och Melindo



Ida Melindo och Turbo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar