onsdag 13 januari 2010

13 Januari 2010

Hur kan man bli så kär i ett par skor???
Sara kom och hälsa på mig en stund på eftermiddagen...Sen tog vi en sväng på stan och fika på Pause...Åt för omväxling skull en bit Prinsesstårta och så klart en Red Bull...Sen tog vi en snabbis in på den nya skoaffären Deichman som ligger i Domino och vipps så va man kär i ett par skor...Helt sjukt snygga...Kosta bara 200 kr...Så dom fick följa med mig hem...*myser*...Sen va vi förbi den nya glasögon affären i Spiralen...Fick va lite smakråd till Sara...Få se vad hon i slutendan väljer...hihi...Annars har jag mest varit hemma och plockat i ordning lite...Nä nu ska jag fortsätta underhålla Ida via telefon och se lite tv....



Mina nya älsklingar

2 kommentarer:

  1. haha, de där skorna var faktiskt sjukt coola :)

    SvaraRadera
  2. Skor är en av den största kärleken jag bär på :) Du är normal :) Fina dom var...
    kramar

    SvaraRadera