fredag 15 januari 2010

15 Jaunuari 2010

var det helg igen...
Inte för att det är någon skillnad för min del...Mer än att det finns mindre intressanta saker att se på tv...*suck*...Antar att det är så att vara arbetslös...Men just nu är det ganska skönt när det känns som jag inte riktigt ordning på min kropp...Vet ju aldrig om jag fixar att komma upp på morgonen...
Konstiga är att jag trots att jag just nu har en jobbig period med värken, antagligen pga kylan, mår bra...Jag är glad och så...Så det är ju verkligen skönt...
Igår var jag ute och provkörde mina nya skor i alla fall...Dom är faktiskt jätte sköna att gå i...Dock ska man inte så still allt för länge i snö med dom...Tårna var inte direkt glad efter 30 min stillastående i/på snö...
Sen är jag ju inte var att mina ben blir så bara...Så tänkte det kanske ha ett par benvärmare till...Tål att fundera på...
Idag har jag annars bara tagit det lugnt..Blev nog lite för kall i går så varit lite seg hela dagen...
nu blir det film....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar