söndag 17 januari 2010

17 Januari 2010

Min första Semla för i år!!!!

Dagarna går förövrigt upp och ner...Mest ner i helgen...Har haft lite mer ont och migrän...Wee... Eller inte...Sen har jag haft en del jag funderat på oxå...Vet inte om jag gjort rätt val eller inte i en viss fråga...Känner mig verkligen klyven...*suck*...Trodde verkligen jag visste vad jag ville...Men ju mer tiden går så blir jag mer och mer osäker...Vill bara komma på rätt fot igen och fortsätta mitt liv och va lycklig...Vill att allt ska falla på plats så jag vet...Frågan är om man ska sitta och vänta på nått tecken som visar hur saker ska va eller om man helt enkelt ska bestämma sig och sen försöka kväva den där jobbiga känslan att det inte helt känns ok...För vem vill gå hela livet och vänta på tecken så man vet hur man ska ha sitt liv...Tillslut så dör man och har levt sitt liv i en oändlig väntan på att saker ska börja...
Nä måste nog fundera ut hur jag vill ha mitt liv och bestämma mig för hur det ska va och se till att det blir så...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar