måndag 18 januari 2010

18 Januari 2010

Idag var jag med Ido och Melindo på sjukhuset...Dom skulle ta blodprov på Melindo...Hennes första besök på sjukhuset...Utom när hon föddes så klart...Det gick väldigt bra...Hon var verkligen duktig...Inte äns jag är så tyst vid ett blodprov...Enda var att hon blev arg när dom höll fast henne när dom skulle sticka henne...Annars hade hon nog riktigt kul... Med alla leksaker och sånt...he he he...Annars har jag mest varit hemma...Tagit det lugnt..Fick ett glatt besked nu på kvällen...När jag var liten så var mammas kusin barnbarn hos min mormor en del...Har ett kort på mig henne och Ida...Har tänkt på henne en del på sista tiden undrat hur hon mår och sånt...Så har letat på Facebook en del efter henne...Och idag hitta vi henne...Såååå roligt...





Melindo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar