onsdag 20 januari 2010

20 Jauari 2010

Jaha så hade 2 dagar gått och inget har typ hänt...Var ute och promenera runt stan i dag och lämna lite papper och fixa med tvätt ploppen som det var knas med...Det har tydligen snöat en hel del...Och jag ha inte märkt ett skit...he he he...Det kan man snacka om att vara insnöad... Idag har jag annars prata en hel del med NinniFb....Det var trevligt...Kul att få lära känna henne nu... Satt äntligen upp mina söta ljushållare i fönstret som jag fick i 25 års present av Katarina och Danni...Det blev jätte fint...Men dock så låter det helvete när en bil står på tomgång utanför...Pga vibrationer...*suck*...
Annars som sagt har inget hänt...
Men i morrn blir det att leka med Melindo igen...weee...Ska bli kul...

1 kommentar:

  1. Känner igen det med bilarna. Jag bor med på botten och mina rutor skallrar när en bil står på tomgång eller låter väldigt mycket när den åker.

    SvaraRadera