lördag 23 januari 2010

23 Januari 2010

Idag har jag varit med Ida och Melindo på baby sim igen...
Annars har jag mest bara legat hemma...Andra dagen efter vaccinet och jag mår verkligen inge vidare...Igår trodde jag jag skulle dö av huvudvärk...Och lite feber hade jag...Idag har jag mest kännt mig kontig..are...Än vanligt...he he he...Fast det kanske är som det ska va...
Senaste dagarna har det varit nån konstig känsla inom mig som gnager mig en hel del...Känns som jag är på väg åt helt fel håll...Har börjat känna mig lite mer nere...Beror nog mest på alla tankar som snurrar just nu i huvudet...Jag som trodde jag hade bestämt mig...Men senaste veckan har mina tvivel blivit värre...Fattar inte vad som hänt...Saknar verkligen mig när jag va glad och bekymmerslös...Som jag va för nån månad sen...Kanske är jag bara inne i nån dålig period...För det är ju inte bara tankar som gör att jag mår dåligt...Har ju haft mer ont senaste tiden och nu känner jag mig jätte orklös och har inte lust att göra något alls...Vill hellst bara ligga i sängen hela dagen...Aja hoppas det vänder snart...Våren är ju på väg nån gång vart efter och då brukar man ju känna sig lite gladare...
Nä nu måste jag nog sova...Är helt slut...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar