måndag 25 januari 2010

25 Januari 2010

Måndag igen då...
Men för min del spelar ju sånt inte så stor roll...Mer än att det finns roligare saker att se på tv...wee...Serie fantast som man blivit på gamla dagar...ha ha ha...På tal om gammal...Var med Ulrikastan idag och hon hade inte sitt leg med sig så jag fick köpa hennes cigg...Och jag fick visa leg!!! det är nästan 10 år sen jag fyllde 18 och jag får visa leg....Det är ju helt otroligt...Jag måste verkligen se ung ut...ha ha ha...Kanske är en fördel när jag blir gammal...
Innan jag mötte upp Ulrika så var jag och fixa lite papper...Och Försäkringskassan är sååå snälla att jag får vänta ytterligare 2 dagar på mina pengar...Och dom ska komma inom 14 dagar efter att man lämnat in papprena och 14 dagar är i dag...Men men...Så länge mina pläsbollar har det bra så är det ok...Sen ringde jag till mitt gamla jobb på Generalen idag och hoppas få jobba lite extra där framöver...Saknar verkligen mina gamla jobbarkompisar...Var en snabbis förbi där och hälsa på oxå...Så kul att se att många av dom gamla som bodde där när jag börja för 5 år sen fortfarande lever och mår bra...Även om man trott att tiden många gånger varit ute för dom...Och det bästa var att dom minns mig...Det kändes så bra...Längtar efter att få jobba där...
Sen var vi runt stan en sväng och kolla lite och jag varsugensemlor men fanns inte semlor nånstans...*morr*...Så det blev sallad på Paus i stället...Gott gott...Med andra ord en riktigt trevlig dag med Ulrika...
Men gissa att mina fötter värkte...Dom är inte riktigt vana vid mina nya skor...Och sen gillar dom inte snön riktigt...
nu ska jag se CSI...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar