onsdag 27 januari 2010

27 Januari 2010

Blev en lång och snöig dag i dag...Dom varnade ju på nyheterna om ett snöoväder...Oväder kan jag inte kalla det men f*n va snö det kommer ner och det kommer hela tiden...Och i Norrköping verkar dom inte veta vad ploga är...För majoriteten av gatorna är inte plogade...Och trottoarerna kan man helt glömma....Går knappt att ta sig fram på vissa ställen...Blääää...Vill ha vår nu....Så mysigt när det börjar blomma och fåglarna börjar sjunga...Och sen när det börjar bli lite varmare oxå...
Men men...Nog klagat...I dag har jag varit Melindo vakt när Ida va hos tandläkaren...Det gick riktigt bra...Vi hade det riktigt trevligt Melindo och jag...hihi....Sen mötte jag upp Nathalie och vi alla va på Mc Donadls och käka lite...Sen åkte Ida hem och jag och Nathalie va och sola...
Sen va det bara att ta sig hem i snön och börja städa lite...Dom kommer från Hyresbostäder i morrn och äntligen kollar på allt jag klagat på... Det är ju itne direkt några saker jag är missnöjd med...Sen blir det att träffa Ulrika och se en dokumentär och käka pannkakor...Gott!!!....
Nä nu ska jag nog krypa ner i min renbäddade säng och sova lite...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar