torsdag 28 januari 2010

28 Jaunuari 2010

GRATTIS KUSIN MARIA


Idag har varit en ännu längre dag än i går...Gick upp kl 8 för hantverkaren skulle komma...Han var ju sååå snäll och kom inte fören kl 10:30...*suck*...Sen var han här och yra till 11:30...Då ficka jag mig och drog ner till stan mötte upp Ulrika och hämta mitt paket...Fick min phone i dag...Weee...Så skönt med en tele som funkar lite bättre...Min förra var bra men den börja bli lite gammal...Och batteriet dog hela tiden...
Sen gick jag och Ulrika hem till mig och kolla klart på dokumentären om hur barn utvecklas i magen...Mycket intressant....
Sen vid 16 tiden fick jag min nya sambo hem...*ler*...En liten Chihuahua på 4 år som heter Amos...Han är riktigt mysig...Och JÄTTE liten....Jag som tyckte Pixi var en liten katt...Men hunden eller vad man ska kalla han är mindre än min katt!!...Och han är nästan 3 gånger så liten som Buu....ha ha ha...Det gick jätte bra med katterna...Pixi har inte fräst nåt och tycker inte det gör något att Amos kommer och luktar på henne heller...Och Buu som är lite knasig tyckte det var skiit kul med en hund och försökte leka med han...Men än så länge förstår dom inte varandra...Men tror dom kommer bli bra vänner...
Annars har det inte hänt så mycket..Nu ska jag se mina serier som vanligt....





Amos

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar