söndag 14 februari 2010

14 Februari 2010

Alla Hjärtans Dag...

Jaha vad har hänt då...Hum...Nja typ inget spännande faktiskt..Har haft lite problem med datorn och mitt Internet..Men det är fixat nu...Har en ny Iphone som faktiskt är ganska kul att leka med...Har i allmänhet varit en lung helg utan en massa tankar som snurrat i huvudet som det brukar...Helt ärligt var fredagen väldigt mysig...Och är väldigt nöjd med den...
Idag har jag mest slöat och sen städat lite på kvällen...Nån av mina små älsklingar har mått illa så har fått torka katt spyer lite här och där...Så det blev att torka golven i dag...
var det ju den där omtalade alla hjärtans dag i dag oxå...Önskar jag kunde var med den jag tycker om men man kan ju inte alltid få som man vill...Egentligen varför ska det bara finnas en dag som ska var fylld med kärlek..Varför inte ha det varje dag??...Tycker det låter bättre faktiskt..Visst dåliga dagar behövs ju oxå...Annars uppskattar man ju inte dom bra dagarna...Men tycker ändå man ska fira sin kärlek, vänner och familj varje dag och var glad över att man har varnadra...
Imorrn ska jag träffa Katarina en stund sen ska jag var Melindo vakt när Ida plågas hos tandläkaren igen...hihi...Ska bli kul att leka med Melindo igen...
nu ska jag fortsätta se lite serier sen sova i min renbäddade säng....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar