onsdag 17 februari 2010

17 Februari 2010

I dag har det som vanligt snöat igen...*suck* Jag vill ha VÅR nu!!!!!! Jag vill att snön ska smälta och att gräset ska bli grönt och den underbara vårsolen ska komma från..När man börjar känna att det börjar bli varmt så man kan gå i bara en tröja ute...När alla fåglar och blommor börjar komma...Och när man vet att sommaren är nära...Fast jag gillar nog våren bättre...Allt är så färg glatt på både våren och hösten...
Annars har jag haft en Melindo dag idag igen...Var och köpte lite saker på stan till Ida sen åkte jag till henne...Så laga hon mat och jag lekte med Melindo...Hon var jätte gosig och satt på min mage när jag låg i soffan och kramades...
Sen var det bara att åka hem och sätta sig i soffan och kolla på TV..Sååå skönt...
Få se om det blir att handla med mamma i morrn...Sen spännande möte på Fredags... Sen kan vi ju hoppas på helg mys med en sötnos...*hoppas hoppas*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar