fredag 19 februari 2010

19 Februari 2010

Freeedag!!!
Idag var jag på möte på Arbetsförmedlingen på förmiddagen...Det gick riktigt bra...Ska börja en sorts arbetsprövning den 1 Mars...Och sen gå den i 3 veckor och sen ska jag ut på en arbetsträning i nåt "riktigt" jobb så att säga...Sen hem en snabbis och lämna av lite papper för att sen dra ner till stan och träffa Sanna....Vi har nog inte träffats på mer än 6 månader....Värst var tiden går fort...Först var vi en sväng på stan och leta present och jacka till Sanna...Sen åkte vi till City Gross och handla..Sen Systembolaget och Coop...Allt som allt tog det 4,5 timme...Och nu är mina små söta fötter hela döda...*pust*
Så nu ska jag ta mitt jätte stora sköna täcke och gosa ner mig i soffan och titta på nån bra film på datorn och ha Fredagsmys med mina små håriga Älsklingar...





(köpte mig en egen liten prins oxå)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar