tisdag 2 februari 2010

2 Februari 2010

Snart har jag haft min blogg i exakt ett år...Igår och idag har jag verkligen inte mått så bra...Så mycke tankar och så ont i hjärtat....Avskyr när det är så här...Nån som vet hur man bara stänger av känslor???...Skulle vilja ha den egenskapen...Bara sluta bry sig ett tag och leva...Jag vill itne känna så här jag vill bara va lycklig...Men hur gör jag??
Vet ju vad jag önskar att det skulle va...Men frågan är om det är rätt väg att gå...Mitt hjärta vill en sak medans mitt huvud säger en helt annan...Vad ska man lyssna på?? Känns som värsta kriget i mig...
Sen gick det inte så bra med vovven...Jag märkte att jag nog är allergisk mot han...*snyft*...Så han åker hem i dag eller i morrn....
Igår va jag med Louise hela kvällen...Det va trevligt...Har inte träffat henne på ett tag...Så vi lekte lite med vovven och snacka skit...Idag har jag bara tvättat och nu sitter jag och väntar på att Louise ska komma hit idag igen....
I övrigt har det inte hänt så mycke...Snöar ute som vanligt...Hörde att det kommer ett nytt oväder nu i dagarna...*suck* hoppasdes på vår nu...Men ack inte...
Nä åter till tv...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar