fredag 5 februari 2010

5 Februari 2010

Grattis Louise
Helgen har startat bra...Varit riktigt fint väder och jag har haft det helt ok...Inte för kallt heller...Och ingen snö har kommit...Våren kanske är på väg nu...weee...Har spenderar hela eftermiddagen med att se min nya serie Ledgen of the Seeker...Skiiit bra serie...Är lite tomt nu när vovven har flyttat...Men samtidigt ganska skönt...Men jag vaknar kl 6 varje morgon ändå...
I går va verkligen en skit dag...Har fått en ny läkare och han är helt dum i huvudet...Han anser att man inte kan ha körkort om man har värk i kroppen och är sjukskriven...Och så i fråga satte han alla om mig...Och va jätte otrevligt...Va så sjukt arg...Fatta att man bara kan sparka undan marken under en människa så...Och över telefon på köpet...Han har inte äns träffat mig nånsin!!!!...
Aja...Hoppas det fixar sig tillslut...
Sen har en gammal vän hört av sig som jag inte har pratat med på ca 6 månader...Det sluta lute konstigt mellan henne och mig sist vi prata och hon hörde av sig och ville reda ut allt....Problemet kommer nog bli att hon aldrig kommer anse att hon har en stor del i det hela att göra...Hon blev sur i sommras för att jag inte hade tid för henne och att jag valde att jobba i Stockholm...Så åkte ju bara hem och hälsa på familjen...Eller mest Melindo...Men men...Får väl se hur det kommer bli...Va ju roligt att hon hörde av sig i alla fall...
Nä fortsätta se serien då...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar