tisdag 23 februari 2010

23 Februari 2010

I går var jag med mamma på stan och så var hon och klippte sig en snabbis...Det blev helt ok...Lite annorlunda än vad hon brukar ha det...Sen åkte jag hem till Ida och var där hela dagen och bråka med Melidno medans stackars Ida va ute och skotta snö...he he he...
Sen idag hade jag Nathalie på besök här...Vi käka Mc Donalds mat och prata skit...Sen drog vi och sola en sväng...Det va riktigt skönt...Gick förbi Apoteket och köpte Bisolvon eftersom jag är så konstig i halsen...Och då hitta jag en peeling kräm från ACO som verka het ok...Och det var det...*ler*....Jag är jätte len nu...Nice!!!!...Så jag renbädda sängen oxå...För det finns ju inge skönare än att va ren och lägga sig och sova i en renbäddad säng...
Nu sitter jag mest och slötittar på TV och pratar lite på msn med folk...Sitter oxå och längtar efter en person...Hoppas få se han snart igen...Väldigt snart*blink blink*...Ska nog snart lägga mig och sova...I morrn kommer nämligen en gubbe från Hyresbostäder och ska kolla på allt jag har klagat om i lägenheten...Hoppas jag får om målat här oxå... nu återgå till TV...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar