torsdag 25 februari 2010

25 Februari 2010

Min andra dag utan röst...Och fattar inte varför just när man inte kan prata så har man massor att säga...He he he...Idag har jag oxå varit Melindo vakt på riktigt...Både Ida och Tommy jobbade så jag fick se till Melidno i 3 timmar...Vi hade jätte kul...*ler*...


I går var jag och fixa lite saker...Var och kolla vad jag får i aktivietstöd, sen kolla utbildning sen va jag och tog blodprov...Träffa en överambitiös sjuksköterska oxå...Hon som en del andra tror att dom är sååå duktiga...Och tror att dom ska var den första som lyckas sticka mig i vänster arm...Men icke...

Sen var jag hos Danni några timmar och fika och snacka skit...För att senare få lite besök oxå...*mys*...Så medans mitt besök satt vid min dator så satt jag ihop ett köks bord från IKEA...Det var faktiskt ett av de svårare sakerna jag satt ihop från IKEA...




Mitt nya mini köksbord
Så gott folk om ni inte visste det tidigare så är jag inte riktigt som alla andra...*ler*...Jag sitter och sätter ihop köksbord mitt i nätterna när jag inte har nåt bättre för mig...He he he...Nu är det bara 2 stolar som fattas...Få se när jag hittar några som passar...Sen blir det mysiga middagar för...Hum...2...he he he.... nu ska jag fortsätta kolla på TV och mysa med katterna...Hoppas min röst är tillbax snart....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar