lördag 27 februari 2010

27 Februari 2010

Nu har det gått 4 dagar och mina röst har inte blivit bättre...Jag kan få fram ljud ibland men för det mesta är den helt borta...Hel skumt att det bara blev så här...Och nu när jag ansträngt mig att prata så har jag fått ont i halsen oxå...Känns som jag har sår på mina stämband...*snyft*...Så ska man börja på nya arbetsträningen på Måndag och självklart har man ju massa frågor första dagarna...Men i mitt fall så kan jag ju inte ställa dom...Utan nån röst det vill säga...
Hoppades gå på bio i dag och se den nya filmen Percy Jackson and the Olympians-The lightning Thief...Men blev inte så...Men men...Få se nästa helg kanske...
Idag har jag annars bara tagit det lugnt..Sov typ 3 timmar på dagen...Va verkligen jätte skönt...Nu har ju min 2 dygns migrän släppt oxå...Underbart!!!...
Ikväll blir det bara att ta det lugnt och kolla serier...

1 kommentar:

  1. Hej tjejen!

    Jag har lagt upp texten vid ett tidigare tillfälle, men den ska korrigeras lite :) ska göra de så ska jag visa vad jag ska göra.
    Vad roligt, jag tycker man har så många man vill, men jag gillar att man kan dölja dom, att det inte är de första man ser på en männsika, men de är en smaksak självklart.

    Från nackkotan o neråt ska jag ha en text på portugisiska : Até que nos encontremos Lexus (Tills vi möts Lexus)
    Den tillägnar jag min lilla ängla son!

    Kramar om*

    SvaraRadera