måndag 1 mars 2010

1 Mars 2010

Grattis Grattis Grattis!!!
Idag fyller min blogg 1 år...Mycke har hänt under det här året som gått...Både bra och mycke dåliga saker...
Har flyttat, Blivit dumpad, Fått nya jobb erfarenheter, Tatuerat mig, Blivit moster, Träffat nya vänner och Förlorat några...När man är mitt i allt så känns det som en evighet och som om saker aldrig händer...Men när man ser tillbax på tiden så har hur mycke som helst hänt och man har lärt sig en massa nya saker som man inte trodde...Och man har klarat sig igenom saker man aldrig trodde man skulle klara...Men allt som allt har det ändå varit ett bra år...
Idag skull jag börjat min arbetsträning...Men icke...Hade ju lite feber i helgen så tänkte att det antagligen skulle gå över till Måndag...Men som sagt icke...Det blev typ 100 gånger värre...I morse vid 4 tiden när jag vakna kunde jag inte röra mig för hade så hög feber så varje milli meter av min kropp gjorde jätte ont...Fy fan...Det är verkligen inget jag önskar någon...Så dagen har jag spenderat antingen i sängen och sovit eller på soffan och sovit...Tur att man haft en övergosig Buu som hållit mig varm...*myyys*...Hoppas att jag snart mår bättre i alla fall...

1 kommentar:

  1. Grattis i efterskott :)
    Ja han är en liten söting, ifrån Norrpan vet du :p

    Kramar

    SvaraRadera