lördag 6 mars 2010

6 Mars 2010

Som de flesta som har mig på msn vet så har min dator varit lite små sjuk...*snyft* Så blev en snabb tripp till Stockholm och min egen söta datanörd...Är så tacksam att ha nån som faktiskt kan hjälpa mig när jag strular till det med datorn...Vilket händer ganska titt som tätt...

Hum vad har annars hänt då...Jo jag va första dagen på min arbetsträning i Torsdags...Fick då bara info...Sen börja jag "på riktigt" i går...Satt och skrev lite dokument på en dator och sen satt jag och gjorde en egen Almanacka...Sluta ganska skönt vid 13...Nästa vecka börjar det på allvar och då "jobbar" jag från 8,30 -15,00...Sen ska vi se hur det intressanta läkarbesköket kommer att gå...Bläää ser inte fram emot det...

Annars är det ganska lugnt..Har typ inget inplanerat eller känns som jag inte har tid att göra annat än att sköta arbetsträningen...Sen får jag nog besök nästa helg..Ska bli trevligt....Men det är ju nästa helg och allt kan hända på en vecka...

Har planer att åka til Gusum och besöka en gammal klass kompis oxå men det blir aldrig tid för det...Det är ju tråkigt...Va nu typ 4 år sen jag träffa han sist...
nu ska jag ta en dusch...Tänkte skämma bort håret lite med fin fin schampoo....





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar