söndag 7 mars 2010

7 Mars 2010

Så va det Sönadg igen då...Värst va veckan gick fort...Och helgen ännu fortare...Men hade det jätte bra i helgen...Umgicks med Linn medans min dator va hos "docktorn"...Vi hitta inge virus på den....Vilket är lite halv skumt...Men den är klassad "frisk" tills motsattsen är bevisad...he he he...Annars har inte mycke hänt...Har varit ganska seg och haft ont i kroppen en del...Men har ändå funkat...I morrn ska jag träffa Idiot docktorn så få se hur jag mår psykiskt efter det...Bläää...Om han kan bete sig som en idiot över telefon kan man ju undra vad han har i bakfickan när jag träffar honom...Hoppas bara han inte fuckar upp mitt liv mer än vad det redan är...Önskar bara jag kunde hitta en vettig läkare som jag kan ha förtroende till och som faktist kan och verkligen hjälper och stöttar mig...Har ju en del att ta upp med dom...Men men...
Annars ska jag fortsätta min arbetsträing hela veckan...Ska mest sitta vid en dator och jobba och sen sy lite tror jag...
Nä nu ska jag fortsätta se en sjukt bra och gripande film...Rekomenderar filmen My sisters keeper...Se den!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar