måndag 8 mars 2010

8 Mars 2010

Pust...Dagen börja inge vidare...Hade tid hos min nya idiot doktor..FAAANN!!! Hur kan människor va så dumma i huvudet???...Läkare som ska finnas där för att hjälpa och stötta bara drar bort mattan under än och man faller IGEN!!!...Och om man säger att man har ont över allt på kroppen... Och får sen frågan har du ont i knäna?...Va? Tillhör inte knäna kroppen?? Eller händerna? Eller nacken och axlarna?...Får upprepa att jag har ont överallt på kroppen...Och sen säger han att jag ska smörja in Zon salva där jag har ont? Undra var han missa när jag sagt att jag har ont överallt?...Anser han att jag ska bada i Zon salva?? Sen säga att jag inte borde ha körkort pga min värk och att jag måste äta värktabletter för att det finns andra som inte borde ha det??...Vem fan bryr sig om andra...Det här gäller ju MIG och mitt liv...INGEN annan...Fattar inte att vem som helst med bra betyg kan bli läkare...

Blir tokig ju!!!

nu till dom bra nyheterna...Jag ska åka till AFRIKA!!!!

Jag åker med mitt ex och hans mamma till Tunisien i April...Ska bli spännande men samtidigt läskigt...Har ju aldrig varit utomlands eller flugit för den delen...Jag har inte riktigt fattat det än antar jag...Det känns ju än ganska avlägset...Så nu blir det att skaffa Pass och sen fick jag i uppdrag att köpa lite kläder till T...Så han har lite fina sommarkläder att ha på sig där nere...

nu ska jag sova...Upp och jobba kl 8 i morrn...Sen ska jag träffa Melindo en sväng...weee...






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar