söndag 14 mars 2010

Inlägg nummer 200

Mitt 200drade in lägg...det va inte illa...
Aja så sitter man här kl 01,30 och klockan bara tickar och jag är sååå jävla trött...Men mitt söta besök är inte trött och vill inte sova...så jag får hålla mig vaken eller övertala honom om att sova....Lutar åt övertalning....
Annars har vi haft en jätte bra dag men mest slöande och bara umgås utan stress...Eller jag mitt besök har varit nojjig över sin bil så han har suttit fast klistrad mot fönster rutan va 5 sek...he he he...Kanske med rätt...Med tanke på krocken här utanför...En idiot backa ut och såg inte bilen bakom...ojojoj....Han som backa hade dragkrok så hans bil blev ju inte skadad...Men bilen han backa in i sidan på va nog riktigt fin...Eller inte....
Vad har mer hänt?? Jo i morrn eller ja i dag ska jag nog träffa Jonna!!! Weeeee!!!!! Va ju bara si så där 1 år sen sist...Sen åker mitt besök hem och vi kan inte ses på över 2 veckor...*snyft*....Tråkigt så där när man hittat nån man trivs med så kan man inte ses så ofta....
Den här veckan trötta ut mig totalt på arbetsträningen...Torsdagen va min koncentration slut och Fredagen funka inget...Jag blev irriterad på allt och orkade inget alls...Sen fick jag huvudvärk som sen övergick till migrän..Blääää
FÅ se lite hur nästa vecka blir...Har inga verktabletter kvar och sen begravingen och Börjes Fest...Det kommer ju va en del att fixa med...Sen har jag lovat att hitta bre kläder till T oxå...Kul att han gillar min smak...Då vet jag ju alltid att han kommer gå i bar och fina kläder...*ler*

Nä nu håller jag på att somna...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar