söndag 14 mars 2010

14 Mars 2010

Usch fy va trött jag är i dag...Dagen har gått jätte fort men allt känns som en dimma pga att jag varit så trött...Träffa Jonna på dagen..Va jätte trevligt...Va och fika och snacka skit...Sen va hon hos mig en snabbis och klappa katterna och titta hur jag bodde...N hon gick så somna jag och sov ty 2 timmar...Va verkligen svårt att ta sig upp sen...Men antar att jag inte kan gå och lägga mig kl 16 på eftermiddagen och sova tills i morrn...Blir nog lite tidigt...Men men...I morrn är det arbetstränings dags igen....Pust...Det är ju relativit roligt att ha nåt att göra...Men faan va trött jag blir av att jobba varje dag i en vecka så där...Känns så hopplöst att ha ett jobb när man känner sig så slut...Jag vill ju jobba...Jag vill ju ha pengar det vill säga...he he he...
Natten va ganska speciell...ha ha...Vakna upp och insåg att på ena sidan har jag en människa som snarkar men lät som en katt som spinner och andra sidan hade jag en katt som faktist spann...he he...Ganska mysigt faktist....Men roligt...
Nä ska nog se lite till på tv sen sova...Blir jätte tidigt i morrn...En gubbe från hyresbostäder ska kolla mitt badrum och sen får jag nya blandare och sånt på eftermiddagen....Weee...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar