onsdag 17 mars 2010

17 Mars 2010

Jaha så va det Onsdag igen...Har mest bara arbetstränat hela veckan...Men har haft några jätte dåliga dagar tyvärr...Natten mellan Måndag och Tisdag sov jag bara 2 timmar...Pust...
Men sov väldigt bra i natt så i dag har jag varit jätte pigg...Jag har varit vaken sen 7 i morse och inte behövt vila nåt på dagen...Vilket typ händer nån gång i månaden...Men när det väl händer så är det riktigt roligt...He he he...Den här veckan har jag suttit och sytt...Vilket jag inte gjort sen jag gick på högstadiet...Men det har verkligen gått jätte bra...Torsdag tills i går satt jag och gjorde värmekuddar med ris i...Och det funkar faktiskt..Fatta att man kunde kämpa Eldorado ris i affären och sen sy en kudde och värma den i Mikro och den blir riktigt varm och behaglig...Sen i dag hade jag tänkt göra en sån där mobil ficka som skyddar mobilen och så...Men det mönstret som min Arbetsteurapeut hade hittat stämde inte alls...Så jag designa en alldelsen enge.,...*ler*... Och den blev JÄTTE fin...Gjorde dom med mått från mina mobiler...Så det blev en som passar till Iphonen och en som passar min SonyEricsson...



Värme kudde med ris och 2 fodral


Mobil fodral

Och i dag fick jag ett genombrott oxå...Va på min nya vårdcentral och träffa min nya läkare och han va sååå sjukt trevlig...Han förstod mig och han hjälpte mig massor...Fick veta att det inte är någon risk att jag förlorar mitt körkort pga min värktabletter och att han ansåg att det är bättre att jag äter lite värktabletter och lever ett drägligt liv än att bara ligga i ett hörn och ha ont...Sååå JÄVLA skönt att äntligen träffa en vettig läkare som inte ställer till mer problem än ihjäl...Han ska oxå hjälpa mig med läkar utlåtandet så jag får ordning på allt...En stor sten lyftes från mitt hjärta...
Imorrn är det begravning för Åke då...Så tråkigt när folk går och dör hela tiden...*morrr*...Han va ju inte gammal heller...Han borde levt minst 20 år till...Men antar att man inte alltid får som man vill...Och har det nog bra nu...Han hade det väldigt jobbigt sista delen av livet vad jag fattat det som...Men men livet är ju så...Tycker så synd om min så kallade mormor...Hon har levt med han i över 30 år och dom levde jätte nära varandra och va typ aldrig i från varandra och så går han och dör...Hela hennes tillvaro slås ju i spillror...Usch fy jag vill verkligen inte va med om det...Men vet att jag kommer att behöva uppleva en nära som dör det är ju en del av livet som sagt va....Man får glädjas åt dom små sakerna i livet som är bra...Som till exempel MELINDO!!!!
Måste ju påpeka att det märks vem hennes föräldrar är...Mer tokig unga har jag då aldrig mött...Men samtidigt är hon så smart för att va så liten som hon är...Ska bli kul att träffa henne i morrn även om det är under tråkiga omständigheter..Är ju 1,5 vecka sen jag träffa henne sist... Kan ju leka lite med henne...Sen får vi se om jag hinner skaffa mitt pass i morrn oxå....Men som sagt få se om det finns tid....
nu ska jag se lite tv...Och framför allt vila mina handleder efter att ha fixat med Idas farm i 2 timmar....He he he...Minst sagt beroende av Farmville....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar