torsdag 18 mars 2010

18 Mars 2010

Grattis Börje 60 år
Jaha dagen börja helt ok...Vakna va mig själv vid 7, 30 och ändå hade jag sovmorgon till hela 8,30...he he he...Sen upp och tog en jätte varm och skönt dusch...Dock vaknar man ju inte direkt av det...Men vakna gjorde jag när jag gick ut...För fyyy faaan va kallt det va i resten av lägenheten...*burrr*....Sen frukost och nyhetsmorgon som vanligt...Va faktiskt ganska snabb med att fick i ordning mig...Va klar efter ca 1,5 timme bara...ista 30 min satt jag och kolla jobb....Ingen rolig syssla direkt men tiden gick ju i all fall...Hitta 2 jobb jag kan tänka mig ha varav ett vore jätte roligt...Dock va det heltid men man kanske kan göra nån uppgörelse eller nåt...Det jobbet på Hematoligen på Karolinska sjukhuset i Stockholm...Jag som såå gärna vill jobba på ett stort sjukhus...he he he....Jag borde ju ha väldigt bra erfarenheter när det gäller blod och sånt eftersom jag själv har von Willebrand...(sorts blödarsjuka)


Sen bar det i väg till Finspång och begravning...Det va verkligen en fin begravning...Inget jobbigt gud och heligt snack utan bara på en vanlig nivå...Kändes lite knasig ändå för jag vet att vi va välkomma men kändes som vi va värsta främlingarna..Sen va det fika och vi fick smörgåstråta!!! Jag blev överlycklig....Har inte ätit det på sååå många år och det va sååå gott....Sen satt jag och Ida och garva åt Melindo och hennes galna idéer...Ha ha ha...Hon fick smaka sura Hallon och hennes min va obeskrivligt rolig...
Sen på kvällen i dag kom Katarina förbi en sväng och prata....Kul att få besök men i kväll känner jag att jag hellre är ensam...
På ta om något hel annat....När vi va utanför Missionkyrkan så hitta jag detta helt underbara vår tecken!!!! Fatta våren är verkligen på väg!!!!...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar