fredag 19 mars 2010

19 Mars 2010

Pust och suck...Äntligen va det Fredag igen...Men inge mys med söt den här helgen...*snyft*...Men men kan ju behöva lite ledigt i från varandra oxå...Idag har jag varit på arbetsträningen som vanligt...Hade sen tänkt åka till Gusum och hälsa på en kompis men lite osämja med lill syrran satte stopp för det...Så det blev en kväll hemma...Dock har jag varit sjukt rastlös och inte känt mig någe vidare...Men det är sånt som går över...
Idag har jag oxå haft en helt underbart samtal med Gina...Det är sååå sjukt skönt att få prata av sig i bland med människor som verkligen kan se saker från olika håll...Man kan då bolla tankar och idéer om livet och få annat perspektiv på saker...Prata oxå med Sanna ett bra tag och få se om vi kan ses snart igen...
Imorrn blir det kalas för Börje...Har för tillfället inga direkta förväntningar...Menar med min familj kan ju allt hända...
nu orkar jag inte skriva mer...Flugbindningen på Arbetsträningen har verkligen satt spår på mina handleder...

Så här blev flugorna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar