tisdag 23 mars 2010

23 Mars 2010

Har varit en energi tagande helg...Haft mycke att göra och tänka på.... Inte mycke vila alls kan jag lova....Förat va det ju födelsedags fest för Börje i Lördags och det gick lite över styr i min mening...Men dom andra hade det ju roligt i alla fall....sen i Söndag träffade jag en gammal klass kompis från högstadiet...Det va riktigt kul...Fika och snacka skit och titta på hennes lilla färsking.....Han va JÄTTE liten....he he he....Sen blev det ju Måndag igen och då va jag igång och arbetsträna som vanligt. Den här veckan är jag i snickeriet och gör fågelholkar. Det är inte det mest roliga jag hade att göra men tydligten ett ont måste...Ska försöka slippa det efter i morgon.....Jag avskyr verkligen att va där...Det dammar så mycke och kliar i ögon och nästa....och sen gillar jag inte att få sticker..
Ser fram emot helgen....Ska kanske följa med Rebecka ner till Gusum då och umgås med henne och barnen stund.... Kul och komma härifrån en stund....Eller så träffar jag T...Men just nu känns det mer aktuellt att åka till Gusum ....


Här är mitt pipihus jag gjort

Sen i dag efter att jag sluta så åkte jag och handla med mamma i Hageby centrum, Sen mötte jag upp Nathalie och vi va en snabbisstan och jag hitta några kläder till T som jag tyckte han passa i .....


Hoppas du blir nöjd söt






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar