fredag 26 mars 2010

26 Mars 2010

Idag va sista dagen på min arbetsträning...Det kändes lite sorgligt...Nu i efterhand har jag kommit fram till att det har varit ganska skönt att ha nåt att göra hela dagarna...Dock känner jag att jag inte orkar att "jobba" varje dag...Behöver vila lite i mellan...

I Onsdags träffa jag Ulrika en sväng...Det va riktigt trevligt...Blir ju tyvärr att man inte ses så ofta som man vill och vi har alltid sååå mycke att prata om...Och det känns som vi aldrig hinner prata klart oavsett hur länge vi ses...he he he...Hitta en sjukt fin klänning och jätte söt bikinistanoxå...Men min ekomoni håller inte för sånt den här månaden tyvärr...Men jag köpte ett par tofflor till T...

Sen kom Nathalie och hennes kompis förbi en sväng...Va väl si så där...Hann knappt hem innan dom kom och det va skapligt stökigt här innan...Så i går va jag hemma hela dagen...Kom inte upp ur sängen på morgonen...Min rygg ville verkligen inte...Så jag måste verkligen tänka mig för vad jag gör och inte stressa allt för mycke...

Idag fick jag ett både väntat men samtidigt oväntat sms...Det stod nämligen att det va från Polisen...Så det hann komma en och annan tanke i huvudet innan jag öppnade smset och såg att det va mitt pass som hade kommit...he he he...Andra gången i mitt liv jag blivit skrämd av ett medelande från Polisen...Första gången va när pappa hade dött och domundra vad som hänt med hans vapen...Men då kom det VÄLDIGT många tankar i huvudet...Speciellt eftersom jag hade varit ute och pratat helgen innan...ha ha ha...

nu ska jag se klart på t v och vänta på att T ska dyka upp en sväng....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar