söndag 28 mars 2010

28 Mars 2010

va det Söndag igen...Har varit en helt ok helg...Va med T hela Fredag kvällen och Lördag förmiddag...Sen åkte han till Jönköping och jobba...Hade tänkt dra ner till Gusum och träffa Martin men kände inte att jag orka...Va inte på humör heller...Det krävs ju lite att va sällskaplig även om personen man ska träffa inte är det för fem öre...he he he...Så hela Lördagen va jag hemma och bara tog det lungt och lata mig...Satt och såg GIJoe oxå...Och som vanligt tog det mig ca 3,5 timme för att se en 2 timmar lång film...
Idag va jag en snabbisstan och fixa kontoutdrag och sen hitta jag 2 fina tröjor till T oxå...Vilket han uppskatta sen när han kom hit...*myyys*...Vi har bara tagit det lugnt nu på kvällen och ätit pannkakor och kollat på Tv....Nu ligger han och halvsover i min säng...Han har tydligen planerat att åka he till Stockholm nu i natt eftersom han börjar jobba ganska tidigt i morrn...Vilket jag är lite emot...Vill inte att han åker när han är trött och sen vore det ju mysigt att sova med han i natt...Men om han sover här blir det ju att han åker jätte tidigt i morrn bitti i stället...Vilket kanske inte heller är så optimalt..Men men...Pest eller kolera så att säga...
Nu är Arbetsträningen slut så det är bara att vänta på att alla ska skriva rapporter om allt...*suck*...Kommer väl ta typ 3 veckor och under den tiden måste jag hitta en praktikplast...Weee...Eller inte...
Funderar faktiskt på att börja plugga i stället...Då vet man ju vad man har att göra i några månader om man nu kommer in...Vilket jag verkligen hoppas...Det verkar ju va roliga kurser...
om man ska ta och krypa ner och krama T medans man har möjlighet...






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar