onsdag 31 mars 2010

31 Mars 2010

Idag är det den sista dagen i Mars...Man kan ju nästan säga att det verkligen är vår nu...För man kan ju inte kalla April för vinter månad direkt...he he...Men April kan va lite trixig...Det kan ju till och med snöa...
I går va jag med Ida och Melindo en sväng...Vi vastan och titta...Ida köpte ett par jätte söta skor till Melindo...Hon va lite sur på oss när vi testa skona på henne men senare så gick hon i dom utan problem...Hon är ingen shopping tjej än i alla fall...he he he....Sen gick vi ner till Peking House och käka lite Kina mat...*mums mums*...Åkte sen hem till Ida och färga mitt hår...Så nu är jag svart igen...Så följde jag med Ida och storhandla eftersom Tommy verkligen avskyr sånt...he he he...Gick jätte bra att ha Melindo i kundvagnen oxå...Och hon hade sina nya skor på sig hela tiden utan att protestera...
Annars har jag mest varit hemma den här veckan...Har varit jätte trött och typ sovit mycke...
nu ska jag ta och sova tror jag...Ska upp och tvätta i morrn sen bär det iväg till Stockholm tror jag....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar