torsdag 1 april 2010

1 April 2010

April April...
Hur många har blivit lurade i dag då??...Inte jag än i alla fall...Eller vad jag vet...Försöker hålla huvudet kallt och inte lyssna på saker...Om nån sånger nåt så kan vi ta det i morrn igen...he he he...Efter att ha suttit uppe och snackat skit med Ulrika till hum typ 4 i morse lyckades jag sova ca 4-5 timmar med typ 5 uppvaknanden...*suck*...Gick upp vid 10 och börja med tvätten och gissa om det blev stressigt mot slutet...För jag åkte upp till T idag...Va mysigt och helt underbart väder så njöt av den lilla biten jag va ute....
När jag kom hit så mötte T upp mig och så köpte vi mat...Min favorit mat här i Bro...Black and White med potatis gratäng...*mums mums*
Resten av kvällen har jag suttit och kollar på mina serier...Såååå underbart...Imorrn ska jag försöka dra med T till Kista galleria och shoppa lite kläder till han...Ska bli kul...
nu ska vi nog hoppa i säng så vi kommer upp skapligt i morrn...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar