tisdag 13 april 2010

13 April 2010

Dagen blev relativt händelserik...Först var jag på VC och fixa med lite saker...Bland annat har jag ju haft mer ont i ryggen senaste veckorna och jag ville ha lite hjälp och råd angående det...Sen bar det i väg på lunch med Sara...Eller ja hon åt och jag titta på ...he he he...Var inte så värst hungrig...Blev en bra frukost så att säga...Åt nämligen resten av pizzan vi gjorde i går...Sååå sjukt gott...Undrar om man är lite halv knasig när man föredrar kall pizza än varm...Sen var vi ett varv på stan och kolla lite saker...Tur att Sara håller reda på mig annars hade jag nog inte kommit i håg att köpa glödlampor...He he he...Dom var riktigt billiga...Kosta bara 10 kr för 2 pack...Så nu har jag ljus i badrummet igen....Weeee...
Annars har jag mest varit hemma och tittat på TV och tagit det lugnt..Prata med T i lite över en timme på Skype...Eller jag prata och han hörde väl typ 2 % av det jag sa...Men men... Han yra nåt om hus, motorcykel och skit vilket jag anser är en dum idé...Han dela ju inte min åsikt så han sluta bara lyssna...*morr*...
Slutligen får ni en liten söt bild på en av mina knasiga katter....



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar