onsdag 14 april 2010

14 April 2010

*Pust* säger jag bara...
Sen en tid tillbax har det tydligen inte gått att kommentera på min blogg...Vilket har varit ganska tråkigt...Inte för att det är måna som kommenterar men om någon velat har det ju inte fungerat...Men nu av nån konstig anledning funkar det igen...Tror det beror på att jag återgick till "klassisk" mall...Den är dock tråkig men kommer nog ha den tillvidare...Vill ju som sagt att folk ska kunna kommentera om det är något...
Idag har jag inte gått utanför dörren över huvudtaget...Har typ sovit större delen av dagen...Sen på eftermiddagen fick jag nån konstig idé och möblera om lite hemma...Blev faktiskt helt ok om jag ska vara ärlig...Har oxå känt mig lite halv konstig i dag...En av anledningarna till att jag sovit hela dagen...Och att allt har gått lite långsammare än vanligt...
Sen har jag inte hört ett skit från T i dag...Man blir ju lite orolig när han inte svara i telen eller ringer upp...Han är ju inte duktig på att informera om diverse möten och skit han har på jobbet...Sen om det skulle hända något är jag ju inte den första som får veta...*morrr*...
Imorrn ska jag vara Melindo vakt igen...Weeee....Ida ska plågas hos tandläkaren och jag får då leka med Melidno...FÅ se vad för hyss jag ska lära henne denna gången..Dock tar det ju tid att få henne att göra saker...He he he...Men det kommer....
kanske dags att sova nu...

2 kommentarer:

  1. Hej tjejen!

    Ja, blogspot kan vara lite knepigt.Man måste fixa och trixa med inställningarna för att det ska gå att kommentera.. men nu funkar det ju..tror jag :)

    angående bilderna som tas är det oftast jag själv som tar dem... annars är Ante en hjälpande hand :) Kraam

    SvaraRadera
  2. Jag följer din blogg Malin även om jag inte kommenterat tidigare. KRAMAR!

    SvaraRadera