torsdag 15 april 2010

15 April 2010

Idag var jag en sväng på VC igen...Min läkare var snäll och skrev ett intyg till FK så vi kan väl hoppas dom trångsynta idioterna fattar den här gången...Men men...Sen hem och vila en stund för att springa till stan och var Melindo vakt...Weee...Så skumt hur fort hon växer...Hon verkade så stor i dag när jag träffa henne...Hon satt helt lugnt i mitt knä nästan hela tiden och peka på en massa saker och sa "titta"...Sen låg hon i soffan hos tandläkaren och myste med kuddarna och pilla på knapparna på dom...Sen var jag och Ida och Melindo på Kyckling kebab i Filmstaden...Medans Ida käka så åkte jag och Melindo rulltrappa...Hon stod alldeles själv och åkte...Hon var helt fascinerad...Tror inte hon riktigt kunde förstå vad som hände...Och sen så lät ju rulltrappan konstigt och den rörde ju sig...He he he...
Resten av dagen har jag mest varit hemma och slöat...Möblera ju om i går så jag har lite träningsvärk idag...He he he...

Till och med Pixi blev utslagen av min om möblering...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar