lördag 17 april 2010

17 April 2010

Fy faan vilken jävla dag det blev...
Igår fick jag ett ryck och följde med Nathalie ut till Palace...Först kom hon hit vid 21 tiden så kolla vi på Talang, lyssna på musik och prata skit...Sen vid 23,30 tiden så drog vi ut...Fick en chock på Palace...Det var hela 10 personer där...Vi stanna där i ca 20 minuter...Sen drog vi till Kungsgrillen och köpte mat så gick till Nathalies kompis och käka...
Nathalie och hennes kompis följde mig hem vid 2,30 tiden...Jag kunde inte somna direkt så satt och kolla på TV till typ 4...Sen somna jag och hade helt sjuka drömmar...
Var ju måttligt irriterad på T som inte gick att få tag på under hela dagen i går...
Sen hörde jag inget från han i dag heller...Så jag ringde vid 18 tiden och allt sluta med att vi nu är osams...
Blir sååå jävla trött på sånt här...Varför kan man inte bara prata som två vuxna människor och reda ut saker?? Vem vill gå igenom ett liv och aldrig reda ut saker man är oense med andra människor om?? Sånt tar ju bara onödig energi...Och i mitt fall så har jag inte den energin att slösa på sånt här...Jag vet att det stora är inte att gå igenom ett liv utan att bråka och vara osams om saker...Utan att kunna bråka och sen reda ut sakerna efteråt...
Men nu är ju situationen som den är...T är inte den personen som kan prata ut om saker utan blir bara arg...
Så nu sitter jag hemma och vet inte ut eller in och är ledsen...Livet är bra jobbigt när man är osams med någon som man tycker om jätte mycket..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar