lördag 3 april 2010

3 April 2010

I dag vakna jag praktiskt taget sovande...Efter att knappt ha sovit natten innan och varit och shoppat va jag helt slut..Minns knappt vad jag gjorde när jag vakna mer än attjag la mig och sov lite till...Va väl vid medvetande igen vid 12 tiden och runt den tiden gick vi på en liten promenad...Eller ja vi gick till centrum och handla...he he he...Tanken som räknas antar jag...När vi kom hem så la jag mig och vila en stund sen gjorde jag paj...Det blev blåbär och hallon paj...Inte den godaste jag gjort men helt ok...Kanske beror på att jag inte gillar hallon och blåbärs paj...Är mer en äpple paj tjej....




Sen nu på kvällen såg vi en film...Draktränaren...Såååååå jävla rolig film och inte mer med det...Draken som har huvudrollen i filmen som är tecknad ser nästan exakt ut som min katt...I sättet den rörde sig och minen den gjorde i ansiktet...Satt och skratta igenom hela filmen...



En film jag verkligen rekommenderar att se....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar