måndag 5 april 2010

5 April 2010

Vilket April väder vi har...
Vakna vid 4 tiden för katterna ville ha mat och kolla ut i genom fönstret och ser att det snöar STORA snöflingor...Gissa om jag va överaskad...Det va ju vår trodde jag...Har ju varit jätte varmt väder...
Kom hem i går från Stockholm...Det va skönt att komma hem även om det känns jobbigt att inte ha T hos mig...Men jag har börjat få hemlängtan igen när jag är borta...
Va ju alltid skönt att va hos T förut men känner mig inte hemma där längre...Vet inte varför...Kanske för att jag trivs i min lägenhet vilket jag inte gjorde förut...Eller jag vet inte...Onödigt att fundera över det...Det är som det är...
Idag har jag mest varit hemma och myst med katterna och sen en sväng på stan och sola med Nathalie...
Sen kolla jag på film på kvällen..Såg Percy Jacksson och kampen om åskviggen...En helt ok film...Hade nog varit bättre att se den på bio med ljudeffecterna och sånt...Men men...skönt att kunna sitta hemma och se lite när man vill....
nu ska jag nog krypa ner i sängen....Imorrn blir det att leka med Melindo en stund....Weee...Se vilka hyss jag kan lära henne...He he he...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar