onsdag 7 april 2010

7 April 2010

I går va jag ju som sagt hos Ida en stund...Hoppades få leka lite med Melindo men när jag kom dit va hon jätte blyg och sen skulle hon sova...Tror hon sov runt 2-3 timmar...Så jag hann ju åka hem innan hon ville upp igen...Men jag lura Ida ordentligt...Ha ha ha...Stod i hennes kök och ringde henne och sa att jag inte kommer...Gissa att hon blev överaskad när hon gick ner....
När jag kom hem så käka jag lite sen somna jag oxå nån timme...Va sjukt skönt men hade dock lite svårt att somna sen när jag väl skulle gå och lägga mig...Så idag har jag faktiskt hållt mig uppe med vissa svårigheter...Men jag lyckades...tihi...
Idag har jag annars träffat Ulrika en sväng och shoppat lite...Blev några tröjor och bikini...Sen hem och lämna av alla saker och sen tillbax till stan för att sola med Sara...Va riktigt trevligt...Jag fixa en gratis tränings vecka på stället där hon tränar på...Weee...Gratis är alltid gott... Imorrn blir det att springa med papper och sånt...*suck* ...Inge roligt alls...Men det måste ju göras en gång i månaden...Eller snarare två...
nu ska jag nog se lite tv och hoppas somna....
























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar