lördag 1 maj 2010

1 Maj 2010

Gaaaahhh...Fatta det är redan Maj...Var tog månaderna vägen...*ler*...Men skönt som fan är det...Gillar verkligen våren...Allt börjar blomma och gräset kommer...Och det börjar bli varmt...Mysigt värre...
Resan i övrigt har gått bra...Är glad att vara hemma...Som dom säger borta bra men hemma bäst....Och jag har verkligen saknat min katter...Och dom har saknat mig...Dom båda har nu mera packat sig själva i mina resväskor...Antingen för att dom vill att jag nästa gång tar med dom eller för att jag inte ska kunna åka i väg igen...he he he....
Har haft långa samtal med både Ulrika och Ida i kväll...Så nu är både dom och jag uppdaterade över läget...Men har märkt att det är mycket kvar att uppdateras med...Och jag har ju bara varit borta en vecka...gaaaahhh.....Men vi hade det bra i alla fall...helt klart en godkänd semester....




1 kommentar: