söndag 2 maj 2010

2 Maj 2010

I dag har jag mestadels sovit...Har varit helt slut...Fatta har haft semester och sen är man helt slut när man kommer hem...he he he...
Idag har Ida, Melindo och Turbo varit på besök...Och som vanligt så chockas en hund av var knasigt Buu är...Eller ja han är konstig...Turbo låg och slet och bet Buu och Buu bara kurra och trampa med tassarna...Melindo har oxå myst med Buu och tuggat lite på hans svans..he he he...Och katten gör inge annat än spinner...Underligare katt får man nog leta efter...
Sen var vi ute på gården hos mig och gunga lite och lekte i sandlådan...
Ida och Melindo fick sina presenter från Tunisien och Ida tog med dom saker jag köpt till Mamma och Johanna så dom oxå fick dom idag....Annars har jag mesta tagit det lugnt..Städade lite på dagen innan Ida kom så det inte var allt för dammigt och hårigt...
Nu på kvällen har jag kollat klart på sista Millenium filmen...Den var faktiskt bra...Men gilla inte att det var så abrupt slut...Men men...
Nu ska jag nog ta och lägga mig och sova...Upp skapligt i morrn och handla med mamma ochsen träffa Nathalie och laga lite man och prata skit....

Melindo i sin tröja från Tunisien

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar