onsdag 5 maj 2010

5 Maj 2010

GAAAAHHH...
Det som kan gå fel brukar oftast gå fel oxå...Min älskling hade ju gått och blivit sjuk efter resan...Vi trodde först det var magsjuka eller att han fått i sig nån bakterie eller nåt sånt...Prata med han i går kväll och då hade han hög feber och mådde allmänt dåligt...
I dag när jag kom hem från tandläkaren messa jag lite med hans syrra och fick reda på att han låg på akuten!!!...Fatta så jävla många tankar som snurra i huvudet på mig då...Fick veta att han antagligen fått hjärtmuskel inflammation...Vad är oddsen lixom...
Tog ytterligare 2 timmar innan jag fick numret till honom på sjukhuset och fick höra att läget var stabilt men att han mådde jätte dåligt...Inte mer med det så ligger han i Örebro så kan ju inte bara ta bussen dit till han...Känner mig så hjälplös...Vill inge hellre än att få vara där vid hans sida...Hoppas han flyttas hem till Stockholm snart så kan jag ju åka upp till han...

I övrigt är det ganska lugnt..Var hos Ida och träffa Melindo en snabbis och sen ner och mötte upp Ulrika ett tag...Hon var hemma hos mig och laddade inför kvällen...Tydligen hade den gått helt ok för henne...He he he...Om detaljer får ni som är nyfikna fråga henne...

Var oxå hos min kurator i dag...Hon sa något jag inte tänkt på förut...Att jag antagligen inte ändrar tonfall beroende vad det är jag vill säga...Visst man hör på mig när jag är glad eller ledsen och så...Men frågan är hur jag låter när jag är allvarlig...Tål att tänka på verkligen...Vi ska prata mer om det nästa gång jag ska dit...Och något roligt hände när jag kom in på vårdcentralen så säger SSK i expeditionen "Jaså här kommer hon med en Red Bull i högsta hugg"...He he he... nu blir det sängen...Efter dagens händelser så är jag helt slut...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar