torsdag 6 maj 2010

6 Maj 2010

Så har ännu en dag gått...Inte för att den har varit dålig eller nåt sånt...Bara känt mig så sjukt trött...Antar att all min ork bara försvann i går när allt med T hände...Faan så rädd jag blev...Vill verkligen inte att det händer något med någon jag bryr mig om...Men nu ser det ju ut att gå bra för min älskling...Han kommer hem i morrn så som det ser ut nu...Men jag kan inte träffa han förens på Onsdag...Åker då upp med Ida och Tommy...
Idag har jag sprungit runt med en massa papper till ArbetsFörmedlingen och FörsäkringsKassan...Sen åkte jag hem till Ida och provsmaka hennes köttbullar...Sen blev det bus med Melindo och Ida baka bullar...Jag var fotograf och tog roliga bilder på Melindo när hon hjälpte till att baka....
Sen väl hemma så somna jag och sov nästan 3 timmar...*pust*...Helt slut....
Nu ska jag kolla klart på Criminal Mindes sen blir det sängen igen...
Imorrn födelsedags fika hos Danni och en en överraskning..*ler*


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar