fredag 14 maj 2010

14 Maj 2010

*pust* vilken dag...
Hela kvällen och natten satt jag och kolla på serier...Främst serien Couger Town...Blev klar typ vid 4 tiden...Så somna av ren utmattning vid 4,30 tiden...Sov till ca 11 tiden...Sen upp och göra frukost , blev nåt nytt bröd som heter Skogaholmisar....GAAAHHH sååå sjukt sött namn på smörgås....Sen åkte vi till IKEA...T gjorde värsta fyndet...En TV bänk/hylla som ordinarie pris kosta 4500 så gav T BARA 500 kr för...Det var verkligen inte illa...he he he...Han beställde hemkörning eftersom det vägde runt 90 kg!!!...Efter det så åkte vi till Mc Donalds...Mums mums...Sen hem till T en snabbis och sen blev det bara för mig att gå till tåget...Jag tog en lugn promenad till tåget...Tänkte kan vara skönt att ha lite tid på sig och inte stressa...Men icke...Tåget var så klart försenat...Så lilla jag fick springa igenom hela centralstationen för att hinna med bussen...Men jag hann!!!...weeee....
Satt och flåsa halva vägen till Nyköping sen men som sagt jag hann ju med bussen...
Var skönt att få komma hem till missarna i alla fall...har skämt bort dom med massa mjuk mat och gos nu på kvällen...Och i morrn ska jag nog bara vara hemma med dom...
nu efter mitt en timmes långa samtal med Ulrika ska jag se klart mitt avsnitt av Vampire Diaries...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar