torsdag 13 maj 2010

13 Maj 2010

Oj oj oj i dag fick jag mig en ordentlig sovmorgon...Vakna i ett ryck klockan 13!!! Fatta jag har inte sovit så bra på jag vet inte 2 veckor eller mer...Tror verkligen jag behövde sova ut...Gick upp och var och hämta lite mat till mig och T...Det blev min favorit "Black and White"...Gaahh Sååå sjukt gott...Sen så somna jag igen...Tror jag sov i 1 eller 2 timmar...Har faktiskt inte haft koll på klockan för fem öre idag...Tänkte först att jag skulle åka hem i dag men med lite övertaling så stannar jag en natt till...
När jag vakna så åkte vi och shoppa Coca Cola...he he he...Och lite andra saker...Bla så ska T försöka sig på att vara trädgårds mästare...Han ska nämligen odla gräs...Nej inge sått där man röker...He he he...Utan gräs som en gräsmatta...Så nu står det 4 runda aluminium formar med jord och gräsfrön i hans köksfönster...
Resten av dagen/kvällen har jag suttit i soffan och kollat på serien Couger Town....Sååå rolig serie...Annars har typ inget hänt...Varit en lugn dag...Nu ska jag se de återstående 5 avsnitten...Weee....







"Black and White"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar