onsdag 12 maj 2010

12 Maj 2010


Gaaahhh...
Fick gå upp kl 6 i morse eftersom jag skulle åka med Ida och Tommy till Stockholm..Som tur var så sov jag ganska ok i natt i alla fall...Hade ont men jag lyckades somna...Kanske inte så konstigt när jag inte sovit knappt nåt den senaste veckan...
Men...Vägen upp till Stockholm gick bra...Vi lyckades hitta rätt direkt vilket var tur för vi var uppe kl 9,30 och dom hade tid 10,00...Följde med upp till motagningen men gick ganska snart igen...Tyckte det var nåt för familjen Ax/Eklund...
Blev lite halv krångligt att hitta med bussen och skit från KS...Men fick hjälp...Ca 11,30 var jag hemma hos T...Gick och köpte Coca Cola sen somna jag eller halvsomna...Låg en timme sen kom T in och tyckte vi skulle fixa nåt och käka...Vilket resulterade i en tripp till Willys och nån annan affär med massa coola saker...tihi...
Imorrn så var det prat om IKEA...Får väl se hur det blir...Jag vet bara att jag är sååå sjukt trött just nu och ska nog sova väldigt snart...

En vardags kväll Med T

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar