tisdag 11 maj 2010

11 Maj 2010

Vilken natt...*pust*...Var ju med Ida i går...Det tog på krafterna så jag var helt slut i går kväll...Så precis när jag skulle somna börja den där jävla "växtvärk" värken i benen...Den är som om man hade småkryp som springer omkring inne i skelettet liksom..Och gnagar lite...Bläääää...Jag önskar inte min värsta fiende den här sjukt psykiska hemska värken...INGEN förtjänar den... Så min förmiddag gick åt att sova...Eftersom det inte blev mycket sömn i natt...Sen fick jag ett trevligt sms från Ulrika och vippsvar hon här...He he...Vi satt och prata skit i typ 3 timmar...Var verkligen trevligt...Och nu mera har hon oxå förstått att Pixi INTE är normal heller...He he he...
På eftermiddagen har jag varit jätte effektiv...Har dammsugit, diskat, renbäddat,städa kattlådan,duschat, laga mat, packat lite OCH kollat på TV...He he he... ni inte illa för att vara mig...Speciellt efter natten som var...
Imorrn blir det sjukt tidigt...*pust*...Ska åka med Ida Tommy och Melindo upp till Stockholm....Så ska jag träffa T oxå...Eller jag anledningen till att jag åker med är ju för att träffa T...Sen hur han mår och ha lite kvalitets tid tillsammans..
Nu ska jag äta lite..Blev stekt kött och ris...Mums mums...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar