måndag 10 maj 2010

10 Maj 2010



Idag så hörde jag ett duns vid 11 tiden...Gick ut i hallen och vipps så låg det ett litet guld kuvert där...Öppnande det och i den låg det ett litet inbjudnings kort...tihi...

Annars i dag har jag varit Meldinovakt...Vi hade en mys stund i soffan hos tandläkaren och Melindo försöker säga knapp...Men det låter som "appt" eller nåt liknande...Och sen helt plötsligt var allt knappar...Speciellt saker jag hade på kläderna eller min klocka...Tror hon kommer ihåg att jag brukar ha tröja med knappar på så då tror hon att allt hårt som sitter på kläder är knappar...(sa aldrig att hon är smart)...he he he...Sen bar det hem till Ida...Hon behöver nämligen bärhjälp..*pust*...He he he...Sen sprang klockan i väg...Vet inte var tiden tog vägen...Klockan var helt plötsligt 18,30...Då var det dags för Turbo tur och att följa mig till spårvagn en så jag kunde åka hem...
Kom typ innanför dörren och hann sätta på datorn så ringde T på Skype...Satt och prata med han i lite över en timme...Är trevligt att få se han när man pratar med han...Han ser mycket kryare ut nu...Och har fått tillbax sin färg i ansiktet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar