söndag 9 maj 2010

9 Maj 2010

Gaaahhh...Knappt sovit ett skit på några nätter nu...Vaknat en gång i timmen och haft hel sjuka drömmar...*pust*...Annars har inte mycket hänt...Haft huvudvärk Torsdag och Fredag och sen kom regnet på Lördagen...Var faktiskt ganska skönt...Jag tog en liten promenad i regnet...
Fredagen var det ju födelsedags fika hos Danni så jag var iochförsej där en snabbis...Idag har jag varit hemma hela dagen och kollat på TV..Var bara en snabbis i kiosken utanför och köpte lite godis...Hade sånt sjukt godis sug så jag inte visste var jag skulle ta vägen...Jo jag har oxå letat efter papper från min praktik från Psyk...Jag som alltid har ordning på mina papper har tydligen slarvat bort mina betyg och rekommendations papper...*snyft*...Imorrn blir det Melindo vakt hos tandläkaren...Och sen ska jag kanske följa med Ida hem...Skulle hjälpa till lite med en present...
Sen blir det Stockholm en sväng på Onsdag...Träffa T lite...Få se vad vi gör...Jag röstar på att ligga i soffan och kolla på film och serier...Men det märks väl...Antar jag får göra det ensam medans T sitter och spelar...*suck*...Men man kan ju alltid hoppas...*ler*...Sen är det ju dags för Melindos 1 års dag...Weeee...Tänk att det gått ett år redan... nu blir det lite mer TV sen sova...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar